onsdag 13 november 2013

Varför

Jag börjar starkt.  Varför människa. Varför blinka vänster i en rondell? Personen på andra sidan vet antagligen för det första inte vart du kom ifrån.  Sen kan man fråga sig: svänger körriktningen åt vänster eller höger? Precis.  Blinka vänster när man åker vänstervarv skapar inget annat än förvirring.  Blinka när du ska ut. Om du prompt ska rycka i spaken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar