Man ser det varje dag. På parkeringar och i större korsningar i synnerhet. Vid en viss punkt så försämras reaktionen, kollen och det fysiska. Ska man då ut och köra?
Jag vill inte behöva vara orolig när man ser en äldre åka förbi eller ska korsa min väg eller parkering. Man ser förvirringen, bristen på uppmärksamhet och framför allt så ser man bristen på respekt. Dom har kört i över 50 år och kan allt. Erfarenheten må finnas. Men dom har inte kropp för att hantera det. Dom blir farliga för alla när de passerat punkten som kallas för gammal.
Antalet gånger de tror sig ha företräde på fel ställen och att de har mage att del vifta med handen eller komma fram på parkeringen och skälla ut en. Idioti. Håll er till erat jävla bingo och ta er dit med färdtjänst.
