Godkväll! Från imorgon och resten av veckan håller jag temat rondeller. Eller cirkulationsplatser som de heter. Stay tuned.
Ps Vett och etikett bör vara en självklarhet i trafiken.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar